Estudantes ocupantes do Paço de Fonseca, na Universidade de Compostela, emitem comunicado

210111_ocupa2Diário Liberdade - Reproduzimos na íntegra o comunicado emitido polo coletivo de estudantes fechado na Biblioteca Geral da USC, em Compostela, desde a passada quinta-feira.
Nota de imprensa fechamento no Paço de Fonseca
O grupo de estudantes convocados pola Assembleia de Estudantes da USC, que se encerrou na manhá do dia 20 na Biblioteca Geral, continua indefinidamente a sua acçom ante o nom cumprimento das suas exigências.
Após a visita na tarde do mesmo dia 20 do Vice-Reitor de Estudantes, Durán Villa, que se comprometeu a trazer por escrito os temas a tratar sobre esta problemática no próximo Conselho de Governo, nom houvo nengum outro tipo de comunicaçom por parte da equipa reitoral.
Ante este silêncio, o estudantado da USC continua o seu protesto até que se estampe por escrito umha soluçom às revindicaçons que vimos defendendo:
1. A extinçom natural das Licenciaturas mantendo as seis convocatórias legítimas, possibilitando assim o remate do itinerário de especializaçom.
2. A melhora dos horários e do reparto das salas de aulas, assim como da oferta docente, para deste jeito rematar com o solapamento de matérias. Isto fará-se antes do prazo de modificaçom de matrícula do 2º quadrimestre.
3. Tutorias reais das matérias a extinguir e actualizaçom na web dos conteúdos das matérias.
4. Um calendário próprio de exames das matérias extintas, para nom fazê-los coincidir com os exames de outras matérias.
5. Supressom das taxas das matérias já extintas ainda matriculáveis.
6. Moratória especial para a matrícula nas matérias sem docência.
7. Igualar o número de convocatórias do Grau às da Licenciatura, isto é, que os estudos adaptados ao EEES tenham seis convocatórias por matéria, no canto das quatro actuais.
8.. Instauraçom dum Mestrado docente de livre acesso e sem limite de vagas e de graça.
9. Integraçom do Mestrado de educaçom nos próprios estudos de Grau, aumentando a carga de créditos dos mesmos, para que seja um itinerário escolhível.
10. Criaçom de seminários para as matérias com carga prática.
Ainda mais, e aproveitando que amanhá volta a abrir a biblioteca em horário ordinário, chamamos ao conjunto do estudantado a que nos acompanhe no encerramento continuando o seu estudo nas instalaçons bibliotecárias além das nove e meia da noite, hora de feche ordinário. Assim, entanto se ataca o direito ao ensino, nós responderemos estudando num prédio que legitimamente é nosso.
Este chamamento é aberto e procuramos com ele conseguir que na noite do dia 24 o Paço de Fonseca seja o lugar onde o estudantado se concentre ante o feche de bibliotecas e polo direito a licenciar-se com dignidade.
(Comunicado recebido polo Diário Liberdade às 18:25 horas do domingo 23 de Janeiro de 2011).

0 comentário(s):

Postar um comentário

Deixe sua sugestão, crítica ou saudação juntamente com seu contato.

 

© 2009-2012 movimento contestação